thiisismylife

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av thiisismylife - 9 januari 2011 10:12

hade en awsome kväll igår hos elina.

först åkte vi till hemmakväll och hyrde två skräckfilmen ( vet inte va dom heter )

sen åkte vi multihallen och kollade på felicia´s match efter matchen

åkte ja emma olivia alma hem tilll elina så ixade vi lite käk

sen satte vi på en av filmen men ja kan ju inte titta på skärck!

så jag satt under en filt och lyssnade på musik men ja kollade då och då 

men det jag så av filmen det var "usch fy fan va äckligt" sen när dom

satte på andra filmen så fick ja sitta med elina´s dator i knät;)

sen gick vi ut och gick en sväng det va helt sjukt. sen gick vi in

och satt och snackade lite sen drog vi hem vid elva

det som händer idag är nog att jag åker till multi med

pappa och syster och chekar lite handboll sen

kanske jag drar till elina ett tag

bloggar tonight!


helt awsome kväll tack, ni är bässsttt!

 

SEYYYAAA DUDES

Presentation


just live you´re own life

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards